Середа, 24.04.2024, 01:20
Сайт Галкун Тетяни Миколаївни
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [0]
Нормативні документи [2]
Поради батькам [9]
Учням [1]
Для вчителів [3]
Інформація про себе [0]
Сертифікати [4]
Грамоти, подяки [6]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 25
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

    • забезпечити в учнів відчуття просування вперед, переживання успіху в діяльності, для чого необхідно правильно підбирати рівень складності завдань і заслужено оцінювати ре­зультат діяльності;

• використовувати всі можливості навчаль­ного матеріалу для того, щоб зацікавити учнів, ставити проблеми, активізувати самостійне мис­лення;

• організувати співробітництво учнів на уроці, взаємодопомогу, позитивне ставлення класу до предмета і навчання в цілому;

• самому правильно формувати стосунки з учнями, бути зацікавленим у їхніх успіхах, мати авторитет;

• бачити індивідуальність кожного учня, мотивувати кожного, спираючись на вже наявні в учня мотиви;

• деяких учнів доводиться змушувати вчи­тися, постійно заохочувати чи карати, залучати батьків для спільного контролю.

Для вчителів | Переглядів: 353 | Додав: alenad79 | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

   1. Пошук і знаходження шляхів підвищення мотивації до навчання у слабких учнів:

– винагорода дітей за досить незначний прогрес під час навчальної діяльності, а не за досконалість в ній;

- активне заохочення в творчій діяльності, в спорті, в різних шкільних заходах тощо.

2. Виховання теплих почуттів до школи у слабких учнів:

– дозволяти дітям брати участь у найважливіших справах школи, наділивши їх певною часткою відповідальності.

3. Не присвоювати дітям ніяких ярликів, спиратися на заохочення, підтримку, а не на покарання:

– не бажано розділяти учнів (шляхом оголошень оцінок чи розподілу по групах), бо діти позбавляються необхідної мотивації;

- корисно знаходити сильні сторони слабких учнів і хвалити їх за те, що їм вдається.

Для вчителів | Переглядів: 344 | Додав: alenad79 | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

   1. Уважно вислухайте дитину, прагніть до того, щоб підліток зрозумів, що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти і прийняти його. Не перебивайте і показуйте свого страху. Відносьтесь до нього серйозно, з повагою.

2. Запропонуйте свою підтримку і допомогу. Постарайтесь переконати, що даний стан (проблема) тимчасові і швидко пройдуть Проявіть співчуття і покажіть, що ви поділяєте і розумієте його почуття.

3. Зацікавтесь, що саме турбує підлітка.

4. Впевнено спілкуйтесь з підлітком .Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з дітьми – не нашкодь!

Для вчителів | Переглядів: 351 | Додав: alenad79 | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

  На звернення органів управління освітою Міністерство освіти і науки України надає роз'яснення щодо організації навчально-виховного процесу в частині освоєння учнями в повному обсязі навчального матеріалу в умовах запровадження карантину, перенесення строків (продовження) канікул, проведення та підготовки до державної підсумкової атестації / зовнішнього незалежного оцінювання (далі – ДПА / ЗНО) під час навчального процесу тощо.

Повідомляємо, що зміст матеріалу з кожного навчального предмета визначається навчальною програмою, а кількість годин на тиждень на вивчення предмета встановлюється робочим навчальним планом, що його, відповідно до статті 15 Закону України "Про загальну середню освіту", розробляє навчальний заклад та затверджує відповідний орган управління освітою. На основі робочого навчального плану складається розклад занять для кожного класу.

Нормативні документи | Переглядів: 354 | Додав: alenad79 | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

     На додаток до академічних предметів, таких як природничі науки, математика та мови, соціальні навички є однією з найбільш важливих систем навичок, які набуваються дитиною через поступове усвідомлення у процесі спілкування з однолітками й дорослими.

Діти осягають науку соціальної взаємодії з однолітками усередині класу та за його межами, а також з такими авторитетними людьми, як учителі, батьки та інші дорослі. Цей процес має складну енергетичну динаміку навіть у ранньому віці, яка зберігається протягом усіх шкільних років і переходить у доросле життя на робочі місця.

Наступні три вправи складені на основі класичної книги про самовдосконалення Дейла Карнегі «Як завойовувати друзів і впливати на людей». Ця книга визнана однією із кращих, коли-небудь написаних про соціальну взаємодію.

Поради батькам | Переглядів: 360 | Додав: alenad79 | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

   Перед сучасними батьками часто постає питання: чи можуть вони якимось чином закласти в дітях основи їх майбутньої успішної підприємницької діяльності. Фахівці визначили ряд відповідних ключових напрямів, на розвиток яких батьки можуть здійснити значний вплив.

Чому це так важливо? Щоби стати успішними людьми в нашому мінливому світі, дітям необхідний докорінно новий комплекс навичок. Допомагаючи їм розвинути в собі підприємницький хист, батьки тим самим забезпечують дітям міцний фундамент для визначення (розпізнавання), просування та досягнення успіху.

Ось сім базових навичок, які варто культивувати у своєї дитини зараз, щоб вона досягла успіху як підприємець у майбутньому

Поради батькам | Переглядів: 371 | Додав: alenad79 | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

     Існує дуже широкий спектр як ефективних, так і неефективних виховних стратегій. Треба розуміти, що вся мудрість і любов у світі не завжди допомагають нам виховувати дітей так, щоб вони успішно дорослішали, знаходили незалежність і ставали лідерами за наявності відповідного потенціалу. Однак важливо дізнатись якомога більше про те, чому ми не можемо подужати виховання дітей – пестимо та шкодимо їм – не дозволяємо стати тими лідерами, якими їм судилось бути від народження.

Провідні фахівці у сфері лідерства відзначають сім основних виховних помилок, які перешкоджають дітям ставати лідерами – як власного життя, так і величезних підприємств.

Поради батькам | Переглядів: 363 | Додав: alenad79 | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

     Не таємниця, що в батьків-оповідачів більш виражений емоційний зв'язок зі своїми дітьми. У цій статті пропонуються п'ять способів ще більшого зближення із сім'єю за допомогою вміння розповідати казки та всілякі історії.

У багатьох із нас найяскравіші спогади дитинства пов'язані з тим, як наші батьки, вкладаючи нас спати, обіймали й розповідали на ніч казку. Деякі з казок були взяті із книг, але найкращі історії батьки придумували самі. Неможливо забути ці затишні вечори, коли наші думки неслись геть у казкові країни, і ми занурювались у чарівні сни.

Вважається, що вміння розповідати історії – це мистецтво, яке приносить дітям психологічну, соціальну та академічну користь. Усі ми, незалежно від віку, любимо цікаві розповіді. Діти теж люблять тривалі історії, слухаючи які, вони вдало розвиваються. На жаль, у наші дні мистецтво розповіді зникає, тому що багатьом зайнятим і перевантаженим роботою батькам просто не вистачає часу на своїх дітей.

Якщо ви хочете зробити життя сім'ї більш цікавим, використовуйте п'ять порад, запропонованих далі у статті, які допоможуть зблизити вашу сім'ю за допомогою мистецтва творчої розповіді.

Поради батькам | Переглядів: 387 | Додав: alenad79 | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

      Відомо, що чим краще готовий організм дитини до всіх змін, пов’язаних із початком навчання в школі і до труднощів, тим легше він їх подолає, тим спокійнішим буде перебіг підготування до школи. Тому і приділяється значна увага проблемі визначення готовності дитини до школи. Готовність дитини до систематичного навчання – це той рівень розвитку дитини, за якого вимоги систематичного навчання не будуть надмірними і не призведуть до порушення здоров’я дитини.

Чому ж так важливо визначити готовність дитини до вступу в школу? Доведемо, що у дітей, не готових до навчання, важко і достатньо довго відбувається підготовка адаптації, пристосування до школи; у них значно частіше проявляються труднощі навчання. Серед них значно більше невстигаючих, і не тільки в першому класі, а й на далі ці діти частіше серед невстигаючих, і саме в них наявні випадки порушення стану здоров’я.

Поради батькам | Переглядів: 345 | Додав: alenad79 | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

     Традиція спільних свят відіграє істотну роль у житті родини, оскільки свято несе в собі функцію духовного єднання, колективного самовираження, зняття тягаря буденних проблем і турбот. Загальносімейні святкові дати, сама підготовка до свята: наявність певних ритуалів, наприклад, способів вітати один одного, дарувати подарунки, організовувати певний сценарій свята, готувати певні страви і т. п. — гарна можливість створити і закріпити спільні родинні традиції. Звичайно, при бажанні самої родини, всіх домочадців, мати ці традиції. В цьому відношенні Новий рік, мабуть, найбільш домашнє тепле свято.

Зміст кожного такого свята відображає цінності сім'ї. Це привід подарувати один одному увагу, турботу, тепло. Доведено, що свято має здатність групового впливу, тут затверджуються стереотипи поведінки й ціннісні орієнтації. Атмосфера чуттєво-емоційної насиченості, яка, як правило, панує під час таких подій, полегшує їх засвоєння і закріплення в свідомості.

Поради батькам | Переглядів: 368 | Додав: alenad79 | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-25
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Блог Галкун Т.М.
  • Міністерство освіти
  • Управління освіти
  • школа 47 м.Херсон
  • Copyright MyCorp © 2024uCoz