П`ятниця, 26.04.2024, 23:43
Сайт Галкун Тетяни Миколаївни
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Грудень » 4 » Посібник з розвитку критичного мислення учнів
15:01
Посібник з розвитку критичного мислення учнів

    Переважна більшість педагогів прагне змінити практику своєї роботи, аби сприяти активному навчанню учнів і розвитку в них критичного мислення. Вони хочуть, щоб учні не просто запам’ятовували навчальний матеріал, а й запитували, досліджували, творили, вирішували, інтерпретували та дебатували за його змістом.
Таке навчання сьогодні вважається "найкращою практикою". Дослідження показують, що саме на активних заняттях - якщо їх орієнтовано на досягнення конкретних цілей і добре організовано - учні засвоюють матеріал найбільш повно і з користю для себе. Фраза "найбільш повно і з користю для себе" означає, що учні думають про те, що вони вивчають, застосовують це в ситуаціях реального життя або для подальшого навчання та можуть продовжувати навчатися самостійно.
Навчання, результати якого можна використовувати, причому протягом значного часу, - це набагато ефективніший̆ шлях використання часу, ресурсів педагога й суспільства, аніж навчання, що залишає учнів пасивними, стомлює вчителя одноманітністю і результати якого швидко забуваються, оскільки вони не розвиваються та не використовуються на практиці.
Посібник "Технології розвитку критичного мислення учнів" присвячено практиці живого викладання, наслідком якого є активне навчання та критичне мислення. У ньому демонструється та пояснюється ціла низка добре організованих стратегій̆ роботи вчителя, які сприяють активному навчанню учнів і створюють умови для цього.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ФРАГМЕНТ

Водночас представлені в посібнику численні приклади з практики навчання допоможуть вам сформувати власні судження про такий̆ спосіб викладання та навчання, а також сприятимуть використанню цих методів.
У книзі представлено методи викладання та навчання, що можна використовувати, починаючи зі старших класів початкової̈ школи і протягом навчання в середній̆ ланці школи. Їх можна застосувати на матеріалі всіх предметів навчального плану середньої̈ школи, включаючи вивчення міждисциплінарних питань, тобто важливих сучасних проблем, які нелегко вкласти в рамки якоїсь однієї̈ дисципліни.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ФРАГМЕНТ

Переглядів: 416 | Додав: alenad79 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Блог Галкун Т.М.
  • Міністерство освіти
  • Управління освіти
  • школа 47 м.Херсон
  • Copyright MyCorp © 2024uCoz